Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
V našich článcích často zdůrazňujeme důležitost rychlého doručení objednávky. Pamatujte ale také na to, že zákazník potřebuje být o průběhu doručení zásilky jasně informován, aby se cítil v klidu a tím pádem pravděpodobnost jeho frustrace a vrácení zboží byla minimální.
Po dokončení objednávky lidé netrpělivě vyhlíží zásilku a bez jasných informací začnou být nejistí a ve stresu. Transparentní komunikace ale dokáže z čekání udělat pozitivní zkušenost a zároveň snížit riziko vratek. Jak může jasná komunikace vypadat v praxi?
E-shopy, které kromě rychlé logistiky myslí i na chytrou komunikaci, získávají jasný náskok. Dobře nastavený systém informování snižuje počet vratek, posiluje loajalitu zákazníků a přináší jim lepší zkušenost, která se odrazí v pozitivním hodnocení obchodu.
Rychlost doručení je důležitá, ale bez jasných a transparentních informací ztrácí velkou část svého efektu. Zákazníci chtějí vědět, kdy balík dorazí a pokud tyto informace mají, klesá jejich frustrace i pravděpodobnost, že impulzivní nákup skončí vrácením zboží.
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?