Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
Stejně jako v reálném světě, i v e-commerce platí, že se u nakupování lidé z velké části řídí svými emocemi. U impulzivních nákupů, kdy zahlédneme daný produkt na sociálních sítích nebo v reklamě a „musíme ho hned mít“, jsou emoce na prvním místě. Pro vás jako e-shop, je to výhoda i nevýhoda zároveň.
Pod vlivem emocí lidé více nakupují, na druhou stranu však silné emoce rychle vyprchají. Zákazník je natěšený na svou objednávku, ale pokud od kliknutí na „Zaplatit“ a obdržením zboží uplyne několik dní, začne pochybovat a nakonec po doručení může zásilku vrátit. V tomto případě je klíčem k úspěchu rychlé dodání zboží, ideálně hned druhý den po objednání.
Díky tomu, že Mailstep spolupracuje s velkým množstvím e-shopů, včetně těch, u kterých je vysoký podíl impulzivních nákupů (kosmetika, doplňky, móda, drobná elektronika), máme nasbíraná data. Ta nám jasně ukazují, že rychlé doručení je jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak snížit vratkovost.
Když zákazník přijme zásilku hned druhý den po objednání, nebo dokonce ještě tentýž den, nemá čas svou objednávku začít zpochybňovat. Rychlá reakce e-shopu posílí jeho spokojenost s nákupem, která se často propíše i do pozitivní recenze, a obchod si navíc buduje spolehlivou image.
Rozhodně se vám vyplatí investovat do rychlé logistiky. Vrátí se vám to podobě nižších nákladů na vratky a vyšší spokojenosti zákazníků. Rychlé doručení bude ohromná konkurenční výhoda, protože lidé si zapamatují, že zrovna u vás čekat nebudou a tím pádem rádi nakoupí i opakovaně.
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?