Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
Za značkou Puravia stojí jasná vize její zakladatelky Evy Hájkové: chtěla českým zákazníkům nabídnout doplňky stravy, které v tuzemsku chyběly – funkční, komplexní a bez zbytečné chemie.
Jako první u nás se zaměřili na filozofii CLEAN LABEL, tedy produkty bez syntetických aditiv, sladidel, plnidel nebo stabilizátorů. Díky důsledné kontrole kvality a transparentnosti se rychle stala důvěryhodným partnerem pro všechny, kteří hledají to nejlepší pro své zdraví.
S rostoucí poptávkou ale přišla i větší zodpovědnost. Aby mohli skutečně garantovat kvalitu, kterou nabízeli, rozhodli se časem část sortimentu vyrábět pod vlastní značkou Puravia LABS. Ta přináší na trh výživové doplňky vytvořené ve spolupráci s odborníky, s důrazem na udržitelnost, funkčnost a čistotu složení.
Růst e-shopu s sebou přinesl i logistické výzvy. Zajištění rychlé a spolehlivé expedice se stalo klíčovým tématem – obzvlášť během sezónních špiček. Právě v této fázi se začala psát i další důležitá kapitola: spolupráce s Mailstepem.
„Rychlost dopravy je pro zákazníka (a tudíž i pro nás) zásadní, jsem rád, že Mailstep umožňuje dodat naše produkty zákazníkům doslova do druhého dne“, dodává Martin Chvátal, CEO Puravia.
Díky efektivnímu fulfillmentu se Puravia nejen vyhnula problémům s kapacitami, ale také posílila svou pozici na trhu. Jaký vliv měla spolupráce na růst jejich e-shopu a jak se podařilo překonat výzvy spojené s expanzí? Podrobnosti se dozvíte v nové case study.
Případová studie „Puravia se soustředí na kvalitu produktů, logistiku přenechala Mailstepu“
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?