Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
Rozjezd pilotního provozu napojení zákazníků Mailstepu na všechny významné hráče v oblasti evropského on-line retailu je téměř za rohem. Dokážeme tak produkty, které nám v rámci fulfillmentu svěřili naši klienti do péče, nabízet zákazníkům na 55 tržištích na celém evropském kontinentu. To vše bez komplikované integrace, zavádění nových procesů i problémů spojených s vratkami a reklamacemi. A teď to nejlepší – ostré spuštění provozu našeho konektoru očekáváme v průběhu srpna, kdy našim zákazníkům zpřístupníme možnost registrace na jimi vybrané marketplaces.
Náš business model stál donedávna na dvou prostých, operativně i vývojově však velmi náročných pilířích: na kvalitní logistice a snadné expanze do zahraničí. Toho prvního jsme dosáhli díky nasazení stovek skladníků, implementaci těch nejnovějších technologií do našeho skladového procesu, vývojem i nekonečnou optimalizací našeho vlastního skladového systému a především díky obrovskému smyslu pro detail a zákaznickou spokojenost. Expanzi do zahraničí jsme pak umožňovali především díky dodání do druhého dne do domácností ve většině Evropské Unie, přímým lineholdům na největší trhy a napojení na desítky dopravců. Naši zákazníci tak směle mohli otevírat lokální mutace svých e-shopů a hledat další odběratele v zahraničí, zatímco my jsme je podpořili škálovatelným, spolehlivým a rychlým logistickým řešením.
A protože v konečném důsledku platí, že čím je náš klient úspěšnější a čím více zákazníků u něj nakupuje, tím zajímavější je vznikající situace i pro nás, chtěli jsme naše klienty při jejich expanzi na zahraniční trhy zásadně podpořit. Po dlouhém hledání správného řešení a nekonečných hodinách prosezených na meetingy s potenciálními dodavateli jsme nakonec našli společnou řeč s našimi severními sousedy a dohodli se se společností Baselinker na využití jejich produktu.
Posledních pár sprintů se tak naši vývojáři věnovali napojením právě tohoto doplňku na Mailship - náš zákaznický portál.
Výsledkem je tak rozjezd testovacího provozu v průběhu příštího týdne, kdy budeme společně s pěti vybranými klienty testovat synchronizaci produktů, objednávek a odesílání zboží zákazníkům. Nicméně - technicky se nejedná z naší strany o úplnou novinku a ani interní testovací proces neodhalil zásadní množství chyb. S oficiálním spuštěním tak počítáme přibližně v polovině srpna, kdy umožníme našim zákazníkům se, prozatím pouze po diskuzi s jejich dedikovaným account managerem, napojit na jimi vybrané marketplace, ať už to bude Amazon, Ebay, Allegro, německé Otto a další.
Spuštěním pouhého napojení však naše snaha nekončí. Do konce roku chceme celý proces onboardingu na jednotlivé marketplace našim zákazníkům zásadně streamlinovat - napojení se stane otázkou minut a několika kliků, všechny smluvní záležitosti automatizujeme a nabídneme i řešení pro automatickou synchronizaci produktů. Vývoj jednotlivých features pak můžete sledovat na naší veřejné roadmapě, která se na světlo světa podívá též v průběhu srpna.
A samozřejmě i tady na blogu :)
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?