Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
Přestože zákazníci neznají skryté procesy a nevidí za oponu firem, každý detail, od rychlosti doručení po stav balíčku, má přímý dopad na jejich spokojenost a věrnost vašemu e-shopu. Jakými způsoby tedy fulfillment ovlivňuje zákaznickou zkušenost a jak ji mohou firmy udělat takřka nezapomenutelnou?
Drtivá většina zákazníků očekává doručení své zásilky do druhého dne. Pokud se zásilka zpozdí a zákazník navíc není průběžně informován, vzájemný vztah se často již nenávratně naruší.
Díky Mailstepu se podobným negativním zkušenostem váš e-shop vyhne, naše fulfillment centra totiž disponují efektivními procesy, skladovou optimalizací a širokým portfoliem dopravců. Samozřejmostí je také kvalitní sledování zásilek (tzv. „track and trace“).
Naše služba Večer objednáno, zítra dodáno navíc zajistí, že všechny objednávky vytvořené do 19:30 odesíláme ještě týž den.
Dodávka nesprávného zboží, chybějící položka nebo poškozený produkt u lidí vyvolají frustraci velice snadno. Kvalitní fulfillment systémy ale zajišťují precizní kompletaci objednávek pomocí kontrolních mechanismů a automatizace. S námi si důvěru a loajalitu zákazníků vybudujete raz dva – nejenže máme při vychystávání objednávek téměř nulovou chybovost, všechny zásilky odcházející z našich skladů jsou navíc vždy perfektně profesionálně zabaleny.
Pro mnoho zákazníků je balíček prvním fyzickým kontaktem s vaší značkou. Proto se rozhodně vyplatí dbát na to, jak vypadá – neporušený, esteticky působící a snadno otevíratelný. Nikdo nechce špatně zabalené zboží v nadměrném množství plastu.
Naše sklady denně odešlou více jak 20 000 objednávek, takže kromě skutečně kvalitního balení jsou naše ceny za obalový materiál výhodnější. I přes tento vysoký počet se snažíme vyhovět žádostem o personalizované balení zásilek (např. děkovné kartičky).
Takové investice rozhodně posílí pověst vašeho e-shopu.
Preference zákazníků ohledně možností dopravy se liší člověk od člověka – někdo volí raději levnou variantu, jiný dává přednost expresnímu doručení. Pokud je to možné, je vždy lepší dát lidem co nejširší možnost volby. Spolupráce s kvalitními dopravci navíc zajistí spolehlivé doručení a přispěje k pozitivnímu zákaznickému zážitku.
Podobně jako s obalovým materiálem i u dopravců platí, že čím více objednávek ze skladů odbavíme, tím výhodnější cenu za dopravu získáme.
Není to příjemné, ale patří to k věci – vracení zboží je rovněž důležitou součástí zákaznické zkušenosti. Pokud je celý proces příliš složitý, zákazník se pravděpodobně příště obrátí na jiný e-shop. Naopak jednoduchý a transparentní průběh může vzájemný vztah posílit. Fulfillment partner, který se dokáže o vratky profesionálně postarat, šetří e-shopům čas i starosti a v zákaznících zanechává pozitivní dojem, díky kterému se rádi vrátí.
Logistika není jen technickou záležitostí – správně nastavený systém totiž dokáže výrazně ovlivnit zákaznickou zkušenost. Rychlost, spolehlivost a preciznost mohou být tím, co váš e-shop odliší od konkurence. Najít kvalitního fulfillment partnera se proto vyplatí nejen vám, ale i vašim zákazníkům. Kontaktujte nás!
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?