Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
V Česku je více než 50 tisíc e-shopů, mezi nimiž obstojí ty, které zákazníkům nabídnou přesně to, co nejvíc oceňují. Kromě ceny a kvality je to často právě rychlé doručení objednávek
Česká e-commerce patří z pohledu počtu e-shopů na obyvatele i rychlosti doručování ke světovým premiantům. Pro tuzemského zákazníka se stalo doručení do dalšího dne nezbytností a na stoupající nároky musí e-shopy včas reagovat.
Mailstep poskytuje fulfillmentové služby více než stovce menších a středních e-shopů. Tyto prodejci se pro outsourcing svého skladování a logistiky rozhodly z různých důvodů – společné pro většinu z nich je ovšem to, že od profesionálního poskytovatele fulfillmentu očekávají úroveň služeb a možnosti, na které by sami nedosáhli.
Jako lídr na trhu proto Mailstep zlepšuje své služby tak, aby „svým“ e-shopům umožnil obstát v početné konkurenci.
Pro poskytovatele fulfillmentu je aktuálně standardem, že tentýž den vychystají objednávky přijaté do poledne, přinejlepším do 14:00. Třetina objednávek však vzniká později odpoledne nebo večer, což znamená, že tyto nákupy e-shopy doručí zákazníkovi za dva pracovní dny.
Mailstep nově v rámci zkvalitňování služeb posunul čas potřebný pro příjem objednávek (takzvaný „cut-off time“) až na 19:30. Od září 2024 tak dokážou e-shopy, které sídlí ve fulfillmentovém centru Mailstepu v pražských Horních Počernicích, doručit do dalšího dne objednávky vytvořené u sledování večerních zpráv.
Do projektu „Večer objednáno, zítra doručeno“ jsou momentálně zapojeni tři dopravci: Zásilkovna, PPL a GLS. Zákazníkům e-shopů sídlících u Mailstepu doručují večerní objednávky do dalšího dne jak domů, tak do výdejních boxů nebo na pick-up pointy.
Večerní odesílání zásilek navíc zákazníky nic nestojí – Mailstep k němu přistoupil v rámci zvyšování standardů svých služeb.
Už jen samotný fakt, že zákazník obdrží večer notifikaci o tom, že jeho objednávka vytvořená před pár hodinami byla již předána přepravci, často zákazníky pozitivně překvapí. Pokud je následně spokojen i se samotným produktem, je téměř jisté, že si e-shop v paměti ukotví jako rychlý a spolehlivý a rád se k nákupům ještě vrátí.
V rámci pilotního testování projektu se ukázalo, že rychlost doručení se prakticky okamžitě přepisuje do pozitivních zákaznických recenzí na portálu Heureka. Téměř 75 % recenzí během testovacího období explicitně zmiňovalo „rychlé doručení“ jako pozitivum nákupu.
Jelikož je tuzemský zákazník náročný, ambicí Mailstepu je dále pokračovat ve zlepšování standardů doručování. Do budoucna se počítá se zapojováním dalších dopravců nebo posouváním „cut-off“ času pro objednávky ještě na pozdější večer.
Více informací o službě naleznete na speciální stránce.
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?