Do našeho týmu hledáme nového kolegu na pozici:

ADMINISTRÁTOR OBCHODU

Náplň práce

Ve svém portfoliu budete mít na starosti klienty, pro které naše společnost zpracovává zakázky a spravuje požadavky jejich klientů. Nejedná se o akviziční činnost, ale spíše o „customer care“. Hledáme člověka, který má již nějaké zkušenosti s komunikací směrem k zákazníkům a je schopen jejich požadavky zpracovat do předem určeného formátu, na základě kterého, jsou dále procesně řešeny. Z větší části se bude jednat o e-commerce oblast poskytování služeb, nicméně bude potřeba také řešit klasické výrobní zakázky. Komunikace, ať již v rámci naší firemní struktury, či s externími zákazníky bude Váš dennodenní chléb. Práce s excelem, outlookem a s dalšími IT systémy taktéž.

Nabízíme

  • Zajímavé mzdové ohodnocení.
  • Příspěvek na penzijní připojištění po 1.roce u společnosti.
  • Příspěvek na stravování.
  • Kávu na pracovišti.
  • Skvělý pracovní kolektiv.
  • Možnost podílet se na zlepšování nastavených procesů.
  • Možnost dalšího profesního růstu.

Požadujeme

  • Pozitivní a vyzrálou osobnost s obchodním duchem.
  • Zkušenosti s formální komunikací (písemnou i ústní) směrem k zákazníkům.
  • Proaktivní jednání a schopnost naslouchat.
  • Velmi dobré organizační schopnosti.

 

V případě vašeho zájmu o výše uvedenou pozici zašlete váš strukturovaný životopis na emailovou adresu d.augustin@mailstep.cz. Ozveme se co nejdříve.