Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.

Více informací
Jít zpět na novinky

Proč je důležitá komunikace po odeslání zásilky

5.8.2025
Proč je důležitá komunikace po odeslání zásilky

Konkurence ve světě e-commerce je veliká a je takřka nemožné zaujmout zákazníky nějakou novinkou. Zaměřte se proto na detaily, protože včasné doručení dnes už opravdu nestačí. V tomto vysoce konkurenčním prostředí rozhodují zdánlivé drobnosti – třeba to, jak se zákazníky komunikujete po odeslání objednávky.

Dodejte zákazníkům jistotu

Když lidé vědí, kdy přesně balík dorazí (včetně časového okna), jsou klidnější a je menší šance, že zásilku zmeškají. A pokud dojde ke zpoždění nebo nějaké změně, včasné upozornění pomůže předejít frustraci i zbytečným dotazům na zákaznické lince.

Posílíte důvěru ke značce

Tím, že od vás dostávají pravidelné notifikace na mail, v SMS či v aplikaci, vyvoláváte u zákazníků profesionální dojem a pocit, že na ně stále myslíte. Navíc opakovaně nakupují až o 25 % častěji! Vědí totiž, že se na vás s aktuálními informacemi mohou spolehnout.

Odlehčíte zákaznické podpoře

To, že myslíte na své zákazníky, se vám vrátí jako pozitivní bumerang – třeba v podobě méně zahlcené podpory. Vaši kolegové se tak budou moci soustředit na řešení komplexnějších problémů.

Zvýšíte konverzi opakovaných nákupů

Spokojený zákazník často sdílí pozitivní recenze a hlavně je větší šance, že se do vašeho e-shopu znovu vrátí. To můžete podpořit tím, že notifikace šikovně využijete pro nenásilnou propagaci dalších produktů nebo slevových kódů na příští nákup.

Zajistíte si konkurenční výhodu

Spousta obchodů nemá komunikaci správně uchopenou. Nabídnete-li zákazníkům něco navíc, zapamatují si vás, a vy tak máte šanci skutečně vyniknout. Neváhejte zkoušet nové formy kontaktu, např. různé chatboty, zprávy přes WhatsApp, nebo personalizované SMS.

 

Pravidelná upozornění o tom, co se právě děje se zásilkou a kde se nachází, není jen milá pozornost. Je to silný nástroj, který vám pomůže budovat důvěru, vylepšit zákaznickou zkušenost a odlišit se od konkurence. Pamatujte na to, že když mají zákazníci přehled, cítí se jistější, spokojenější a častěji se vracejí.


 

Zavřít článek

Chcete se i vy zbavit

starostí s logistikou?

Nechte si zpracovat nezávaznou nabídku. Rádi vám ukážeme náš sklad a vysvětlíme, jak funguje celý proces napojení. Zbavte se starostí s logistikou ještě dnes.
Získat nabídku
Získat nabídku