Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
Konkurence ve světě e-commerce je veliká a je takřka nemožné zaujmout zákazníky nějakou novinkou. Zaměřte se proto na detaily, protože včasné doručení dnes už opravdu nestačí. V tomto vysoce konkurenčním prostředí rozhodují zdánlivé drobnosti – třeba to, jak se zákazníky komunikujete po odeslání objednávky.
Když lidé vědí, kdy přesně balík dorazí (včetně časového okna), jsou klidnější a je menší šance, že zásilku zmeškají. A pokud dojde ke zpoždění nebo nějaké změně, včasné upozornění pomůže předejít frustraci i zbytečným dotazům na zákaznické lince.
Tím, že od vás dostávají pravidelné notifikace na mail, v SMS či v aplikaci, vyvoláváte u zákazníků profesionální dojem a pocit, že na ně stále myslíte. Navíc opakovaně nakupují až o 25 % častěji! Vědí totiž, že se na vás s aktuálními informacemi mohou spolehnout.
To, že myslíte na své zákazníky, se vám vrátí jako pozitivní bumerang – třeba v podobě méně zahlcené podpory. Vaši kolegové se tak budou moci soustředit na řešení komplexnějších problémů.
Spokojený zákazník často sdílí pozitivní recenze a hlavně je větší šance, že se do vašeho e-shopu znovu vrátí. To můžete podpořit tím, že notifikace šikovně využijete pro nenásilnou propagaci dalších produktů nebo slevových kódů na příští nákup.
Spousta obchodů nemá komunikaci správně uchopenou. Nabídnete-li zákazníkům něco navíc, zapamatují si vás, a vy tak máte šanci skutečně vyniknout. Neváhejte zkoušet nové formy kontaktu, např. různé chatboty, zprávy přes WhatsApp, nebo personalizované SMS.
Pravidelná upozornění o tom, co se právě děje se zásilkou a kde se nachází, není jen milá pozornost. Je to silný nástroj, který vám pomůže budovat důvěru, vylepšit zákaznickou zkušenost a odlišit se od konkurence. Pamatujte na to, že když mají zákazníci přehled, cítí se jistější, spokojenější a častěji se vracejí.
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?