Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
V dnešní e-commerce konkurenci už bohužel neuspějete jen s hezkým e-shopem nebo kvalitním produktem. Pokud k zákazníkům zásilka putuje víc než 2 nebo 3 dny, spokojenost rapidně klesá a vaše zákaznická linka je čím dál víc zahlcena dotazy. Zatímco dřív byla expedice tentýž den braná jako prémiová služba, dnes se z ní pomalu stává nový standard.
Většina zákazníků očekává doručení do 24 až 48 hodin. To znamená, že objednávku je potřeba zpracovat co nejdřív, ideálně ještě ten samý den, kdy dorazí. Tzv. same-day expedice přitom jen není jen příjemný bonus – má velký vliv na to, jestli u vás lidé nakoupí a jestli se k vám vrátí. Tato konkurenční výhoda:
Menší a střední e-shopy často chtějí zrychlit expedici, ale v praxi narážejí na různé limity:
Situace pak často dopadne tak, že i dopolední objednávky odcházejí až druhý den a zákazník začíná být nervózní. Řešením může být přenechat logistiku na externím partnerovi – fulfillmentovém centru.
Mailstep a další podobné služby jsou postavené na tom, aby rychlá expedice byla standardem, nikoliv výjimkou. Pomáhá nám k tomu automatizace, sehraný tým a napojení na dopravce.
Zvládáme každý den velké objemy objednávek a hlavně – náš cut-off time je až v 19:30. To znamená, že objednávky přijaté do této doby expedujeme ještě tentýž den.
I když si zákazník objedná zboží až večer po práci, má šanci mít zásilku u sebe do 1–2 dnů. Vy se pak jen můžete kochat recenzemi kladně hodnotícími rychlost dodání a soustředit se na vývoj produktů a růst e-shopu.
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?