Mailstep naservíroval Suchý Rohlík

 

S rychlostí blesku udeřila v březnu pandemie COVID-19. Stejné to bylo s novou službou našeho klienta Rohlik.cz Suchý Rohlík. V době nouzového stavu Rohlik.cz nově nabídl rozvoz trvanlivých potravin a drogerie do druhého dne po celé České republice. V rekordně krátké době 4 dní od první schůzky spatřil světlo světa projekt, kde Mailstep zajišťoval kompletní logistiku včetně příjmu zboží, uskladnění, vychystání, expedice objednávek, balení a distribuce koncovým zákazníkům.

 

Největší výzvou byla rychlost, v jaké bylo třeba projekt spustit. Nový CEO společnosti Libor Hudeček shrnuje přednosti Mailstepu takto: „Náš team byl extrémně rychlý, flexibilní a prokázal schopnost rychle se učit a v podstatě online přizpůsobovat procesy požadavkům zákazníka.“

 

Mailstep je vnímán jako expert na balení – a balení byla kromě rychlosti hlavní výzva a specifikum této spolupráce. Nutno říci, že Suchý Rohlík nebyl jen suchý. Expedovalo se trvanlivé zboží, tedy i i „mokré“ :-). Například tekuté potraviny ve skleněných obalech, nápoje v plechovkách a tetrapacku, ale i křehké zboží jako sušenky nebo čokolády apod.. Ale Mailstep obstál na výbornou.

 

Projekt Suchý Rohlík splnil svou misi pomáhat lidem po celé ČR v těžkém období. „Touto službou jsme chtěli dát možnost objednat si trvanlivý sortiment z bezpečí domova,“ uvádí mluvčí online supermarketu Rohlík.cz Zdeňka Svoboda. A dodává: „Jsme rádi, že Suchý Rohlík pomohl desítkám tisíc našich spoluobčanů a spoluobčanek!“

 

Díky této spolupráci a rychlé implementaci se Mailstep naučil spustit projekt v rekordně krátké době. Procesy se mohly v úvodu zdát jako „punkové“, ale odpovídaly požadavku klienta na rychlé spuštění do provozu. Během dalších dnů pak Mailstep vše zásadně zprofesionalizoval. Nové řešení tak ukázalo, s jakou flexibilitou a rychlostí dokáže Mailstep reagovat na neortodoxní požadavky svých klientů.